Dagens kloka ord: Albert Einstein

”Jag måste vara villig att ge upp vad jag är för att kunna bli vad jag kommer att bli.”
- Albert Einstein

Det här inlägget postades i Dagens kloka ord och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dagens kloka ord: Albert Einstein

  1. No diet skriver:

    Vilken intressant blogg. Googlade lite på yoga och hamnade här…så många intressanta inlägg att jag fastnat nu i 45 minuter…får fortsätta läsa en annan dag!

  2. lesliita skriver:

    Väldigt bra sagt, jag har läst något liknande citat som någon annan sa. :)

Kommentera

